Retourbeleid & annuleringsbeleid Bolder Loft

Retourbeleid Bolder Loft

Bij Bolder Loft streven we naar de beste kwaliteit en service. Mocht je toch niet tevreden zijn met je aankoop, dan kun je deze retourneren onder de onderstaande voorwaarden.


Retourprocedure

Om een retour aan te melden, stuur je een e-mail naar hello@bolderloft.nl met de volgende gegevens:

  • Ordernummer

  • Reden van retour

Na aanmelding ontvang je per e-mail verdere instructies, inclusief het retouradres en verzendinformatie.


Bedenktijd en Retourvoorwaarden

  • Je hebt een bedenktijd van 14 dagen na ontvangst van je bestelling.

  • De artikelen moeten ongebruikt en in originele verpakking zijn.


Retourlocatie

Retouren moeten worden teruggestuurd naar één van onze magazijnen in:

  • Zwaag

  • Veenendaal

De juiste locatie en retourinstructies ontvang je per mail na aanmelding van je retour.


Retourkosten

Vanwege het formaat van onze producten gelden de volgende vaste retourkosten:

Producttype Gewicht Retourkosten
Kleine items Onder 50 kg €50
Grote items 50 kg of meer €99

🛋️ Tijdelijke regeling – banken
Voor banken geldt momenteel een tijdelijke regeling: het retourneren van banken is gratis.

🟢 Zelf retourneren
Als je ervoor kiest om het artikel zelf terug te brengen naar ons magazijn, worden geen kosten in rekening gebracht.


Annulering van Pre-orders en Made to Order Producten

1. Pre-orders

Bij het plaatsen van een pre-order ga je akkoord met onze algemene voorwaarden.

  • Binnen 14 dagen: kosteloos annuleren is mogelijk, maar wij brengen 25% annuleringskosten in rekening.

  • Na 14 dagen: annuleren blijft mogelijk, onder dezelfde 25% annuleringskosten.

2. Made to Order producten

Voor maatwerk en gepersonaliseerde producten geldt geen wettelijke bedenktijd.

  • Annuleren is mogelijk, waarbij 25% tot 100% van de orderwaarde in rekening wordt gebracht, afhankelijk van de status van productie.

3. Annuleringsprocedure

Annuleren kan via hello@bolderloft.nl. Je ontvangt vervolgens een bevestiging en informatie over de kosten en verdere afhandeling.

4. Redelijkheid annuleringskosten

Deze kosten dekken onze bedrijfskosten, zoals reserveringen, productieplanning en administratie. We streven naar zo eerlijk mogelijke tarieven.

5. Vragen en geschillen

Voor vragen of geschillen kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. We denken graag met je mee over een passende oplossing.